Acasa Acasa

 

   12 MARTIE 2021 - Lansarea campaniei VINEREA VERDE!Acțiunea continuă!

ANUNȚ ACCES IN INSTITUȚIE

Vă aducem la cunoștință obligativitatea respectării prevederilor art. 12. alin. (4) din Anexa – Măsuri privind diminuarea impactului tipului de risc din H.G. nr. 1130/2021 privind modificarea anexelor nr. 2 si 3 la H.G. nr. 1090/2021 privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României începând cu data de 10 octombrie 2021, precum şi stabilirea măsurilor care se aplică pe durata acesteia pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, potrivit căruia: “ Accesul persoanelor, cu excepția angajaților, în incintele instituțiilor publice centrale și locale, regiilor autonome și operatorilor economici cu capital public este permis doar celor care  fac dovada vaccinării  împotriva virusului SARS-CoV-2 şi pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare, care prezintă rezultatul negativ al unui test RT-PCR pentru infecţia cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 72 de ore sau rezultatul negativ certificat al unui test antigen rapid pentru infecţia cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 48 de ore, respectiv care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi şi a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2”.

ANUNT IMPORTANT

Începând cu data de 02.06.2021,   programul BIROULUI  DE RELAȚII CU PUBLICUL, pentru depunerea  și eliberarea documentațiilor, va fi următorul

  Luni - Joi  09.00 - 13.00  Depunere și eliberări documente

  Vineri         09.00 -11.00  Depunere și eliberări documente

Tarifele se vor  achita  prin ordin de plată, mandat poștal sau orice alte mijloace care permit plata în contul bancar al A.P.M. Constanța

      TITULAR: AGENŢIA PENTRU PROTECŢIA MEDIULUI    CONSTANȚA

       Adresa: Strada Unirii, nr. 23, Constanța, Cod poștal 900532     

      CIF: 1863832

     Cont IBAN: RO03TREZ2315032XXX005043

DESCHIS LA TREZORERIA MUNICIPIULUI CONSTANȚA

Pe ordinul de plată/mandatul poștal se va trece denumirea obiectivului pentru care se face plata (cf. certificat urbanism) și beneficiarul real al acestuia (dacă diferă de plătitor)

  Pe e-mail se pot transmite doar completări ale actelor de reglementare (maxim 2 pagini) la  adresa  office[@]apmct.anpm.ro.

Celelalte raportări se pot transmite și astfel:

  • pentru raportările privind gestiunea deșeurilor, chimicale, biodiversitate etc. e-mail: deseuri[@]apmct.anpm.ro (cu excepția formularelor de transport – doar poștă sau curier)
  • pentru documente legate de activitatea Serviciului Monitorizare și Laboratoare, e-mail: monitorizare[@]apmct.anpm.ro
  • pentru documentele care privesc biroul Buget, Finanțe, Administrativ și Resurse Umane, e-mail: buget.finante[@]apmct.anpm.ro
  • petiții, sesizări, informația de mediu și alte solicitări generale, e-mail: office[@]apmct.anpm.ro

Pentru informații suplimentare, vă recomandăm să contactați serviciile de specialitate prin telefon sau e-mail.

 Nr. telefon ale instituției: 0241 54 65 96; 0241 54 66 96; 0241 54 3717/ fax tasta 7

Adresa e-mail: office[@]apmct.anpm.ro

AICI regăsiți o listă cu numere de telefon de contact ale angajatilor APM Constanta.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ATENȚIE!

Din motive tehnice ale domeniului anpm, declaratiile de avere si de interese anterioare anului 2021, nu pot fi vizualizate individual in sectiunea Despre noi.

Pentru a putea fi accesate, sunt disponibile doua arhive pe site-ul www.anpm.ro

dar se pot consulta si aici:

 

  • Pentru anul  2020,  la sectiunea Despre noi->Declaratii de avere si interese,

      se pot vizualiza aceste declaratii  pentru institutia noastra din  arhivele stabilite alfabetic.

  • Pentru anul 2021, declaratiile de avere si de interese se pot vizualiza direct in sectiunea

       Despre noi

 

============================================================================

ATENȚIE!!

Datorită unor probleme legate de serviciul YAHOO MAIL este posibil ca unele mesaje transmise de instituția noastră către dumneavoastră să fie livrate cu intârziere sau deloc, de aceea vă recomandăm să folosiți alte adrese de email în relația cu ANPM/ APM, respectiv la înregistrarea în Sistemul Informatic Integrat de Mediu (SIM) pentru efectuarea raportărilor conform obligațiilor legale.

Pentru schimbarea adresei de email YAHOO pentru punctele de lucru deja înregistrate în Sistemul Informatic Integrat de Mediu (SIM) se va proceda la selectarea opțiunii “Recuperare cont” din cadrul conform obligațiilor legale. portalului securizat de raportare: https://raportare.anpm.ro

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Informatii accesibilitate pagină web, în conformitate cu Legea nr. 448/2006 republicata 2008, legea privind protecția și promovarea drepturilor persoanelor cu handicap

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Model imputernicire persoane fizice

Model imputernicire persoane juridice